2013. november 17., vasárnap

Fontos!

Sziasztok! Rettentően sajnálom, hogy most sem hoztam meg a részt, amikor múlthétre ígértem, de egyszerűen nem volt időm írni a sok témazáró és tételkidolgozás miatt. És sajnos ez a hét se volt ilyesmiktől mentes. Ráadásul múlthétvégén össze kellett pakolni a cuccokat, mert tesóm kiment olaszba, szóval még az is elvette az időmet, és most sem résszel jöttem, amit tényleg nagyon sajnálok, de tételekhez anyagkeresésen kívül semmi másra nem használtam a gépem, és még írni se tudtam. Sőt idegileg lassan kezdek kikészülni a sok tehertől és egyéb dolgoktól, ami rajtam van. A jó hír viszont, hogy már készülőben van a rész, és ha éjfél előtt nem is fejezem be, de holnap délután már biztos, hogy fent lesz, és a hosszú kimaradás miatt extra hosszú lesz kárpótlásul. Hamarosan jelentkezem a résszel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése